نمايندگي داهوا بجنورد نمايندگي داهوا بجنورد .

نمايندگي داهوا بجنورد

نمايندگي دوربين داهوا در اصفهان

نمايندگي دوربين داهوا در اصفهان افتتاح شد

farsi.***press.com : شركت داهوا در ايران داراي نمايندگي است . داهوا يكي از فعال ترينو پيشرو ترين شركتها در توليد محصولات نظارتي و محافظتي است كه محصولات خود را همواره با بالا ترين كيفيت و بالارتين سطح استاندارد به مشتريان خود عرضه مي كند. شركت داهوا در سال 2001 در كشور چين شروع به فعاليت كرد و كمتر از چند سال توانست در تمام كشور هاي جهان نمايندگي داير كند و 16 هزار كارمند را براي شركت هاي خود استخدام كند.

اين شركت امروزه در 180 كشور دنيا و با 54 نمايندگي فعال و 2100 ثبت اختراع توانسته يكي از رتبه هاي برتر در عرصه توليد محصولات نظارتي و محافظتي را به خود اختصاص دهد.

Dahua.pro يكي از مراجع فروش و تحليل دوربين داهوا است كه مي تواند به مشتريان در زمان خريد و انتخاب محصول كمك شاياني نمايد. داهوا پرو با ارائه محصولات با كيفيت و كمتر از قيمت واقعي توانسته محصولات خود را به مشتريان عرضه نمايد . داهوا پرو با هدف ارائه مشاوره حرفه اي و رايگان به مشتريان گرامي داير گرديده و به طور اختصاصي با هدف نقد و بررسي و فروش دوربين مداربسته داهوا شروع به فعاليت نموده است.

معرفي مراكز خريد اصفهان

jabama.com : سومين شهر پرجمعيت ايران بعد از تهران و مشهد، شهر اصفهان بوده كه مركز استان اصفهان هم محسوب مي‌شود. اصفهان به دليل داشتن آثار تاريخي، جاهاي ديدني و جاذبه‌هاي گردشگري زياد، مورد توجه بسياري از مسافران و گردشگران قرار گرفته است، به همين خاطر سالانه پذيراي مهمانان بسيار زيادي است. همواره يكي از لذت‌بخش‌ترين لحظات سفر را مي‌توان گشت و گذار در مراكز خريد دانست، بنابراين آشنايي با مراكز خريد مختلف پيش از سفر مي‌تواند در شناخت بيشتر شما موثر باشد. در ادامه به معرفي و بررسي كامل ۱۸ مورد از مراكز خريد اصفهان خواهيم پرداخت.

۱مركز خريد سيتي سنتر

يكي از مدرن‌ترين و شيك‌ترين مراكز خريد اصفهان را مي‌توان مجتمع تجاري – تفريحي سيتي سنتر معرفي كرد. اين مركز خريد شامل ۷ طبقه بوده كه به ترتيب دو طبقه اول آن را پاركينگ با ظرفيت اختصاصي ۵۵۰۰ خودرو، سه طبقه بالاي آن را واحدهاي تجاري و دو طبقه آخر را سالن سينما، سالن ورزشي، رستوران، فود كورت و شهر بازي تشكيل مي‌دهند.

اجاره اقامتگاه سنتي در مركز

جالب است بدانيد كه شهر بازي موجود در اين مركز خريد، بزرگترين شهر بازي سرپوشيده خاورميانه به شمار مي‌رود. سيتي سنتر داراي بيش از ۲۰۰۰ برند محصولات مختلف بوده و كالاهاي متعددي اعم از پوشاك، لوازم آرايشي و بهداشتي، لوازم ورزشي، اسباب بازي، كيف و كفش، لوازم تحرير و ساير وسايل را در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد. بد نيست بدانيد كه مركز خريد سيتي سنتر كمي دور از شهر قرار دارد، اما داراي محصولات متنوعي است، بنابراين موجب خستگي شما نخواهد شد. تمامي اجناس موجود در اين مجتمع باكيفيت بوده و در عين حال از قيمت مناسبي هم برخوردارند، اما اگر قصد خريد مانتو يا پوشاك مردانه را داريد، سيتي سنتر بهترين انتخاب براي شما به شمار مي‌رود.

 

بهتر است بدانيد كه نماي ظاهري اين مركز خريد بسيار زيبا و چشمگير بوده و فضاي بسيار بزرگي دارد. لازم به ذكر است كه مركز خريد سيتي سنتر را مي‌توان در زمره حراجي هاي اصفهان به حساب آورد، زيرا برخي از روزهاي سال در اين مركز خريد، حراج و فروش ويژه برگزار خواهد شد. در سفر خود به اصفهان حتما براي خريد محصولات مورد نياز خود و سوغات، از مركز خريد سيتي سنتر ديدن كنيد.

منبع : نمايندگي داهوا زاهدان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۷:۴۷ توسط:daneshjo موضوع:

اخذ نمايندگي شركت داهوا در كرمانشاه

اخذ نمايندگي شركت داهوا در كرمانشاه

resalat-news.com : برند داهوا چند سالي هست كه در ايران وارد شده و رقيب جدي براي برندهاي ديگر هست . داهوا پرو به عنوان نمايندگي گلد شركت داهوا مشغول به فعاليت مي باشد. داهوا پرو محصولات شركت داهوا را با قيمت اصلي عرضه كرده و از گارانتي معتبر و قابل رهگيري برخوردار هست .

داهوا پرو علاوه بر نمايندگي هاي گسترده در سراسر كشور خدمات پس از فروش همچون آموزش بهربرداري، نصب و راه اندازي ، تعميرات در دوره گارانتي و بعد از آن را ارائه ميدهد.

شهر كرمانشاه از شهرهاي تاريخي و كهن ايران مقصد انتخابي امروز كارناوال براي معرفي و گشت و گذار است. در معرفي شهر كرمانشاه مي خواهيم در مورد آداب و رسوم مردم كرمانشاه و فرهنگ مردم اين خطه براي تان سخن بگوييم و بهترين ديدني هاي كرمانشاه را به شما معرفي كنيم.

در سفر به اين شهر كهن و تاريخي، كه بزرگترين شهر كردنشين ايران محسوب مي شود همراه كارناوال باشيد تا از زواياي مختلف سفر به كرمانشاه را بررسي كنيم و از گشت و گذار در آن براي تان بگوييم.

كرمانشاه

Karnaval : بهتر است پيش از اينكه راهي كرمانشاه شويم اطلاعات مختصري در مورد جنبه هاي مختلف زندگي در اين شهر به دست آوريم و با ديد بازتر و اطلاعات جامع تري به اين خطه سفر كنيم.

اقتصاد: با سرمايه گذاري هاي سال هاي اخير در استان كرمانشاه به ويژه در زمينه صنعت، رتبه اين منطقه در ميان استان هاي صنعتي از 22 به 18 رسيده است. از مهمترين واحدهاي صنعتي عمده در استان مي توان به صنايع پتروشيمي كرمانشاه، پتروشيمي بيستون، مجتمع صنايع نازگل، شركت چيني كرد، سيمان غرب و سامان، شركت كاشي كرد، شركت روژين تاك و ...اشاره كرد.

داشتن كوتاه ترين مسير حمل و نقل كالا به عراق، وجود بزرگترين پايانه مسافرتي غرب كشور در مرز خسروي، داشتن بازارچه هاي بزرگ مرزي و ... باعث شده تا شهر و استان كرمانشاه قابليت ويژه اي براي صادرات و واردات و تجارت خارجي داشته باشد.

علاوه بر اين، گردشگري، كشاورزي (يكي از بزرگترين توليدكنندگان غلات و حبوبات كشور)، دامپروري و دامداري، شيلات، زنبورداري، صنايع دستي و سوغاتي هاي متنوع، بخش هاي ديگر پازل اقتصادي استان كرمانشاه را تكميل مي كند؛ اما تمام اين موارد در كنار هم نتوانسته هنوز اقتصاد اين استان و شهر را چندان تكان دهد و بيكاري در اين استان بيداد مي كند.

متاسفانه با وجود منابع و ظرفيت هاي بسيار، شهر كرمانشاه يكي از بالاترين نرخ هاي بيكاري را دارد و بسياري از جوانان اين شهر براي پيدا كردن كار به شهرهاي ديگر مهاجرت مي كنند.

منبع: نمايندگي داهوا صادقيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۶:۳۷ توسط:daneshjo موضوع:

اخذ نمايندگي شركت داهوا در تهران

اخذ نمايندگي شركت داهوا در تهران

gooyait.com : اگر شما نيز قصد خريد محصولات شركت داهوا پرو را داريد ولي از قيمت هاي اين محصول بي اطلاعيد مي توانيد در صفحه ليست قيمت دوربين داهوا همواره ليست قيمتهاي محصولات داهوا را مشاهده كنيد. قيمت دوربين داهوا به عوامل متعددي بستگي دارد. دوربين داهوا يكي از مقرون به صرفه ترين و با كيفيت ترين محصولات در حوزه سيستم هاي حفاظتي و نظارتي است .

به طور كلي قيمت دوربين مداربسته داهوا به عوامل زير بستگي دارد:

رزولوشن دوربين بر حسب مگاپيكسل

ميزان برد ديد در شب

ويژگي هاي سخت افزاري و نرم افزاري داخلي

جنس بدنه

نوع لنز

تكنولوژي

نوع لنز دستگاه يكي از عوامل موثر بر قيمت دوربين مداربسته داهوا است . اگر دوربين شما داراي لنز Motorized باشد قيمت دوربين بالا مي رود و اگر جنس بدنه دستگاه فلزي باشد قيمت بالاتري نيز نسبت به جنس بدنه پلاستيكي دارد.

اگر سيستم شما داراي ويژگي هاي جديد سخت افزاري و ويژگي هاي بهبود كيفيت تصاويرنيز باشد اين عامل موجب بالاتر رفتن قيمت تمام شده دستگاه خواهد شد. همچنين قابليت ديد درشب نيز مي تواند بر قيمت تمام شده دستگاه موثر باشد به اين معنا كه هرچه رزولوشن دستگاه بيشتر باشد قيمت دستگاه نيز افزايش خواهد داشت.

چرا برند داهوا در ايران محبوب به محبوبيت رسيده است؟

محصولات شركت داهوا همواره در تمامي زمينه ها از جمله مديريت حمل و نقل و كنترل ترافيك، مديريت و كنترل حمل و نقل هوايي و كاربرد دارد.شركت داهوا توانسته محصولات مختلفي را با در نظر گرفتن شرايط هر يك از مشتريان خود توليد كند و طيف وسيعي از مشتريان خود را راضي نگه دارد. مي توانيم به طور خلاصه دلايل محبوبيت داهوا در ايران را اينگونه بيان كنيم:

قيمت مقرون به صرفه

توجه به نياز كاربران و ارائه طيف متنوعي از محصولات

ارائه عملكرد قدرتمند و هوشمندانه

برخورداري از كيفيت تصوير بالا

قابليت انتقال تصاوير در مسافت هاي طولاني

قابليت به روزرساني يكپارچه سيستم ها

پشتيباني و برخورداري از جديدترين قابليت ها

سهولت نصب و راه اندازي

اهميت خريد دوربين مداربسته از نمايندگي معتبر

به گزارش آي تي ايران : يكي از مهم ترين فاكتورها هنگام خريد دوربين مداربسته، خريد از نمايندگي معتبر است. نمايندگي ها مي توانند رضايت و اعتماد مشتري جلب كنند و با ارده محصول با كيفيت از بروز هر گونه مشكل و خطايي جلوگيري كنند.اگر شما محصولات مورد نياز خود را از نمايندگي هاي مجاز تهيه كنيد مي توانيد در صورت بروز مشكل از انان تقاضا كنيد كه مشكل ايجاد شده را بر طبق گارانتي و ضمانت نامه حل كنند.

سوالات متداول

مناسب ترين مكان ها براي نصب دوربين مداربسته كدام است؟

يكي از مهم ترين موارد جانمايي دوربين هاي مداربسته به صورت صحيح و اصولي در محلي است كه پروژه در آن انجام شود. اين جانمايي  متناسب با سليقه افراد در مكان هاي مختلف فرق مي كند.

يعني اگر افراد اطلاعات كافي در زمينه نصب داشته باشند . ابتدا موقعيت محل را در نظر مي گيرند و با توجه به نقشه محل جاي دوربين ها را مشخص مي كنند.

رايج ترين مكان ها براي نصب دوربين مداربسته:

درب ورودي نفررو و در مخصوص پاركينگ

درب پشت بام

فضاي جلوي انباري ساختمان هاي مسكوني

محوطه پاركينگ

در اصلي ساختمان درفضاي بيروني

قيمت دوربين داهوا به چه عواملي بستگي دارد؟

يكي از نمايندگان فعال فروش دوربين داهوا در ايران داهوا پرو است كه محصولات خود را با پايين ترين قيمت بازار به همراه گارانتي به مشتريان خود ارائه مي دهد.شما نيز اگر قصد خريد محصولات داهوا را داريد مي توانيد با مراجعه به سايت داهوا پرو و يا تماس با نمايندگي هاي مجاز در سراسر كشور از قيمت ها مطلع شويد.

نمايندگي داهوا اصل و غير اصل رو خوب بشناسيد

در حال حاضر بسياري از شركت ها اقدام به توليد محصولات كپي كرده اند كه مشابه محصولات اصل هستند اما كيفيت و كارايي اين محصولات اصضل و اورجينال را ندارد . در اين حالت تشخيص اين مورد بسيار سخت است كه بتوان محصول اصل را از محصول كپي و غير اصل تشخيص داد از اين رو خريد دوربين مداربسته از نمايندگي داهوا از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. نمايندگي هاي فعال فروش دوربين داهوا در شهرهاي بزرگ از جمله تهران، كرج، مشهد، اصفهان، شيراز و محصولات تخصصي داهوا را با گارانتي معتبر و قيمت بسيار مناسب عرضه مي كنند.داهوا پرو قادر است محصولات اصل را همراه با گارانتي و ضمانت خريد به شما تحويل دهد.

 

داهوا پرو با هدف رسيدن به جايگاه تخصصي ترين مرجع نقد و بررسي دوربين داهوا همواره در تلاش است كه مشتريان خود را راضي و خشنود كند.همچنين درخواست نمايندگي داهوا در ايران با كمترين قيمت و كمترين سود محصولات خود را به بازار عرضه مي كند.

ليست قيمت نمايندگي داهوا در داهوا پرو

 

شما مي توانيد با مراجعه به سايت داهوا پرو در صفحه اصلي سايت تمام ليست قيمت محصولات داهوا را مشاهده كنيد .تمامي محصولات داهوا در اين سايت به روز بوده و قيمت و كاركرد انان مشخص و واضح است . همچنين اين سايت با فروش محصولات گرانتي ضمانت محصول را نيز به مشتريان خود ارائه خواهد داد.اگر تمايل به خريد يك محصول داشتيد مي توانيد با تماس با كارشناسان ما از موجودي انبار مطلع شويد .كارشناسان مجرب ما در داهوا پرو آماده ارائه مشاوره و راهنمايي به شما عزيزان مي باشند.

منبع : نمايندگي داهوا ساري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۵:۵۰ توسط:daneshjo موضوع: