نمايندگي داهوا بجنورد نمايندگي داهوا بجنورد .

نمايندگي داهوا بجنورد

ويژگي ها و امكانات دوربين داهوا

tinn  : در ليست قيمت سايت داهوا پرو، قيمت هاي مختلف براي محصولات مختلف در نظر گرفته شده است كه بسته به مدل، ويژگي ها و امكانات مختلفي كه هر محصول دارد، متفاوت مي باشد.

براي مثال، مشاهده ليست قيمت دوربين داهوا ، قيمت دوربين هاي مداربسته با كيفيت استاندارد و با كيفيت بالا، قيمت ضبط كننده هاي ديجيتال با حافظه داخلي مختلف، قيمت تجهيزات شبكه از جمله سوئيچ و روترها و قيمت سيستم هاي هوشمند به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

قيمت دوربين داهوا

لازم به ذكر است كه قيمت دوربين داهوا در سايت داهوا پرو ، ممكن است با توجه به تغييرات بازار و نوسانات ارز، تغيير كنند.

سايت داهوا پرو يكي از نمايندگي‌هاي رسمي شركت داهوا (Dahua) در ايران مي باشد و در زمينه فروش محصولات داهوا فعاليت مي كند.

اين سايت به عنوان يكي از ارائه دهندگان محصولات داهوا در ايران، مجموعه اي از محصولات متنوع از جمله دوربين هاي مداربسته، ضبط كننده هاي ديجيتال، تجهيزات شبكه و سيستم هاي هوشمند را ارائه مي دهد.

در سايت داهوا پرو، مشتريان مي توانند با مشاهده محصولات موجود و توضيحات آنها، بر اساس نياز خود، محصول مناسب را براي خريد انتخاب كنند و با استفاده از روش هاي پرداخت مختلف، سفارش خود را ثبت كنند.

علاوه بر فروش محصولات، سايت داهوا پرو، خدمات پس از فروشي را نيز ارائه مي دهد و به مشتريان خود پشتيباني فني و تعميرات محصولات داهوا را ارائه مي كند.

از ويژگي هاي سايت داهوا پرو، ارائه اطلاعات كامل و دقيق در مورد محصولات، قيمت هاي رقابتي و متنوع، ارسال سريع و امن محصولات و پشتيباني مشتريان بعد از فروش است.

 

گارانتي اصلي دوربين داهوا را از مراكز معتبر بخواهيد :

سايت داهوا پرو به عنوان نمايندگي‌ رسمي شركت داهوا ، پس از فروش خدمات پشتيباني و گارانتي را براي محصولات ارائه مي دهد.

در صورتي كه محصولي كه از سايت داهوا پرو خريداري كرده ايد، با عيب يا خرابي مواجه شد، مي توانيد با تماس با تيم پشتيباني سايت داهوا پرو، مشكل خود را گزارش داده و براي تعمير يا تعويض محصول، اقدام كنيد.

همچنين، سايت داهوا پرو براي محصولاتي كه مشتريان گرامي خريداري ميكنند شرايط گارانتي خاص خود را دارد كه به صورت كاملا رايگان ارائه مي دهد.

نكته مهم در اينجا اين است كه براي استفاده از خدمات گارانتي، بايد فاكتور خريد از سايت داهوا پرو را حفظ كنيد و در صورت نياز به خدمات پس از فروش، اين فاكتور را به تيم پشتيباني آنها ارائه دهيد.

در كل، سايت داهوا پرو با ارائه خدمات پس از فروش كامل و قابل اعتماد، سعي در رضايت مشتريان دارد و تمام تلاش خود را براي ارائه خدمات بهتر از طريق پشتيباني فني و گارانتي، انجام مي دهد.

براي جستجو در ليست قيمت محصولات داهوا در سايت داهوا پرو، مي‌توانيد از قسمت "جستجوي محصولات" كه در بالاي صفحه قرار دارد، استفاده كنيد.

در اين قسمت، شما مي توانيد با وارد كردن نام محصول، مدل محصول، قيمت و يا دسته بندي محصول، جستجوي محصولات را انجام دهيد.

در صورتي كه نمي دانيد نام دقيق محصول يا مدل آن چيست، مي توانيد با استفاده از دسته بندي هاي موجود در قسمت جستجو، به سادگي به دسته بندي محصولات دسترسي پيدا كنيد و محصول مورد نظر خود را پيدا كنيد.

در صورتي كه هنوز هم نتوانستيد محصول مورد نظر خود را پيدا كنيد، مي توانيد با تماس با تيم پشتيباني سايت داهوا پرو، از آنها درخواست راهنمايي و كمك در پيدا كردن محصول خود بكنيد.

مشتري مداري يا CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به مديريت روابط با مشتريان اشاره دارد. در واقع، سيستم CRM يك ابزار است كه به كمك آن، شركت‌ها قادرند تا ارتباطات خود با مشتريان خود را بهبود داده و رابطه بهتري با آن‌ها برقرار كنند.

در سايت داهوا پرو، نيز از سيستم CRM استفاده مي‌شود تا بهبود رابطه با مشتريان و بهبود خدمات و پشتيباني از آنها كمك شود. با استفاده از سيستم CRM، مي‌توان اطلاعات مشتريان را جمع‌آوري و ثبت كرده و در صورت نياز به مشتريان پاسخگو باشيم. همچنين، با تحليل داده‌هاي جمع‌آوري شده از مشتريان، مي‌توان بهترين راهكارها را براي بهبود خدمات و محصولات پيشنهاد داد.

با مشتري مداري در سايت داهوا پرو، مشتريان مي‌توانند با تماس با تيم پشتيباني، از خدمات پشتيباني و مشاوره استفاده كنند و بهترين راهكارها را براي رفع مشكلات و بهبود خدمات دريافت كنند. همچنين، با ثبت شماره تماس و اطلاعات تماس در سايت داهوا پرو، مي‌توانيد به طور مستقيم از جديدترين محصولات و تخفيفات سايت آگاه شويد و به صورت مستمر با ما كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

 

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper uغير مجاز مي باشدe, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

منبع :  نمايندگي داهوا صادقيه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۵۱:۲۹ توسط:daneshjo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :