نمايندگي داهوا بجنورد نمايندگي داهوا بجنورد .

نمايندگي داهوا بجنورد

اخذ نمايندگي شركت داهوا در تهران

اخذ نمايندگي شركت داهوا در تهران

gooyait.com : اگر شما نيز قصد خريد محصولات شركت داهوا پرو را داريد ولي از قيمت هاي اين محصول بي اطلاعيد مي توانيد در صفحه ليست قيمت دوربين داهوا همواره ليست قيمتهاي محصولات داهوا را مشاهده كنيد. قيمت دوربين داهوا به عوامل متعددي بستگي دارد. دوربين داهوا يكي از مقرون به صرفه ترين و با كيفيت ترين محصولات در حوزه سيستم هاي حفاظتي و نظارتي است .

به طور كلي قيمت دوربين مداربسته داهوا به عوامل زير بستگي دارد:

رزولوشن دوربين بر حسب مگاپيكسل

ميزان برد ديد در شب

ويژگي هاي سخت افزاري و نرم افزاري داخلي

جنس بدنه

نوع لنز

تكنولوژي

نوع لنز دستگاه يكي از عوامل موثر بر قيمت دوربين مداربسته داهوا است . اگر دوربين شما داراي لنز Motorized باشد قيمت دوربين بالا مي رود و اگر جنس بدنه دستگاه فلزي باشد قيمت بالاتري نيز نسبت به جنس بدنه پلاستيكي دارد.

اگر سيستم شما داراي ويژگي هاي جديد سخت افزاري و ويژگي هاي بهبود كيفيت تصاويرنيز باشد اين عامل موجب بالاتر رفتن قيمت تمام شده دستگاه خواهد شد. همچنين قابليت ديد درشب نيز مي تواند بر قيمت تمام شده دستگاه موثر باشد به اين معنا كه هرچه رزولوشن دستگاه بيشتر باشد قيمت دستگاه نيز افزايش خواهد داشت.

چرا برند داهوا در ايران محبوب به محبوبيت رسيده است؟

محصولات شركت داهوا همواره در تمامي زمينه ها از جمله مديريت حمل و نقل و كنترل ترافيك، مديريت و كنترل حمل و نقل هوايي و كاربرد دارد.شركت داهوا توانسته محصولات مختلفي را با در نظر گرفتن شرايط هر يك از مشتريان خود توليد كند و طيف وسيعي از مشتريان خود را راضي نگه دارد. مي توانيم به طور خلاصه دلايل محبوبيت داهوا در ايران را اينگونه بيان كنيم:

قيمت مقرون به صرفه

توجه به نياز كاربران و ارائه طيف متنوعي از محصولات

ارائه عملكرد قدرتمند و هوشمندانه

برخورداري از كيفيت تصوير بالا

قابليت انتقال تصاوير در مسافت هاي طولاني

قابليت به روزرساني يكپارچه سيستم ها

پشتيباني و برخورداري از جديدترين قابليت ها

سهولت نصب و راه اندازي

اهميت خريد دوربين مداربسته از نمايندگي معتبر

به گزارش آي تي ايران : يكي از مهم ترين فاكتورها هنگام خريد دوربين مداربسته، خريد از نمايندگي معتبر است. نمايندگي ها مي توانند رضايت و اعتماد مشتري جلب كنند و با ارده محصول با كيفيت از بروز هر گونه مشكل و خطايي جلوگيري كنند.اگر شما محصولات مورد نياز خود را از نمايندگي هاي مجاز تهيه كنيد مي توانيد در صورت بروز مشكل از انان تقاضا كنيد كه مشكل ايجاد شده را بر طبق گارانتي و ضمانت نامه حل كنند.

سوالات متداول

مناسب ترين مكان ها براي نصب دوربين مداربسته كدام است؟

يكي از مهم ترين موارد جانمايي دوربين هاي مداربسته به صورت صحيح و اصولي در محلي است كه پروژه در آن انجام شود. اين جانمايي  متناسب با سليقه افراد در مكان هاي مختلف فرق مي كند.

يعني اگر افراد اطلاعات كافي در زمينه نصب داشته باشند . ابتدا موقعيت محل را در نظر مي گيرند و با توجه به نقشه محل جاي دوربين ها را مشخص مي كنند.

رايج ترين مكان ها براي نصب دوربين مداربسته:

درب ورودي نفررو و در مخصوص پاركينگ

درب پشت بام

فضاي جلوي انباري ساختمان هاي مسكوني

محوطه پاركينگ

در اصلي ساختمان درفضاي بيروني

قيمت دوربين داهوا به چه عواملي بستگي دارد؟

يكي از نمايندگان فعال فروش دوربين داهوا در ايران داهوا پرو است كه محصولات خود را با پايين ترين قيمت بازار به همراه گارانتي به مشتريان خود ارائه مي دهد.شما نيز اگر قصد خريد محصولات داهوا را داريد مي توانيد با مراجعه به سايت داهوا پرو و يا تماس با نمايندگي هاي مجاز در سراسر كشور از قيمت ها مطلع شويد.

نمايندگي داهوا اصل و غير اصل رو خوب بشناسيد

در حال حاضر بسياري از شركت ها اقدام به توليد محصولات كپي كرده اند كه مشابه محصولات اصل هستند اما كيفيت و كارايي اين محصولات اصضل و اورجينال را ندارد . در اين حالت تشخيص اين مورد بسيار سخت است كه بتوان محصول اصل را از محصول كپي و غير اصل تشخيص داد از اين رو خريد دوربين مداربسته از نمايندگي داهوا از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. نمايندگي هاي فعال فروش دوربين داهوا در شهرهاي بزرگ از جمله تهران، كرج، مشهد، اصفهان، شيراز و محصولات تخصصي داهوا را با گارانتي معتبر و قيمت بسيار مناسب عرضه مي كنند.داهوا پرو قادر است محصولات اصل را همراه با گارانتي و ضمانت خريد به شما تحويل دهد.

 

داهوا پرو با هدف رسيدن به جايگاه تخصصي ترين مرجع نقد و بررسي دوربين داهوا همواره در تلاش است كه مشتريان خود را راضي و خشنود كند.همچنين درخواست نمايندگي داهوا در ايران با كمترين قيمت و كمترين سود محصولات خود را به بازار عرضه مي كند.

ليست قيمت نمايندگي داهوا در داهوا پرو

 

شما مي توانيد با مراجعه به سايت داهوا پرو در صفحه اصلي سايت تمام ليست قيمت محصولات داهوا را مشاهده كنيد .تمامي محصولات داهوا در اين سايت به روز بوده و قيمت و كاركرد انان مشخص و واضح است . همچنين اين سايت با فروش محصولات گرانتي ضمانت محصول را نيز به مشتريان خود ارائه خواهد داد.اگر تمايل به خريد يك محصول داشتيد مي توانيد با تماس با كارشناسان ما از موجودي انبار مطلع شويد .كارشناسان مجرب ما در داهوا پرو آماده ارائه مشاوره و راهنمايي به شما عزيزان مي باشند.

منبع : نمايندگي داهوا ساري


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۵:۵۰ توسط:daneshjo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :