نمايندگي داهوا بجنورد نمايندگي داهوا بجنورد .

نمايندگي داهوا بجنورد

با تشخيص تخلف با دوربين هاي داهوا اتريوم جايزه بگيريد!

 

 

talarearzdigital : شركت داهوا به عنوان يكي از پيشروان صنعت نظارت تصويري و مديريت شهري، با همكاري شركت كريپتو اي آي، به دنبال ارائه راهكارهاي نوين در اين حوزه مي‌باشد. به طور كلي، با پيشرفت فناوري و توسعه شبكه‌هاي ارتباطي، استفاده از سيستم‌هاي نظارت تصويري براي مديريت شهري به عنوان يكي از راهكارهاي مهم شناخته شده است.

در اين راستا، شركت داهوا با داشتن تكنولوژي‌هاي پيشرفته و تجربيات كاربردي، سعي در ارائه راهكارهايي با ارزش افزوده براي مديريت شهري دارد. به عنوان مثال، سامانه مديريت ترافيك شهري كه توسط شركت داهوا طراحي و ارائه شده است، با استفاده از شبكه‌هاي هوشمند، مي‌تواند بهبود قابل توجهي در حركت خودروها و كاهش ترافيك شهري به دنبال داشته باشد.

در ادامه، به بررسي برخي از پروژه‌هاي موفق داهوا در حوزه نظارت تصويري و مديريت شهري با همكاري شركت كريپتو اي آي مي‌پردازيم:

پروژه‌ي نظارت بر ترافيك: در اين پروژه، داهوا به همكاري با شركت كريپتو اي آي پرداخت و به كمك دوربين‌ داهوا  و سامانه‌اي براي نظارت بر ترافيك شهري ايجاد كرد. در اين سامانه، با استفاده از الگوريتم‌هاي هوشمند، ميزان تردد خودروها و وسايل نقليه ديگر در شهر رديابي و ثبت مي‌شود و در صورت شناسايي تخلفات مربوطه، اعلام مي‌شود.

پروژه‌ي پيشگيري از جرايم: با همكاري كريپتو اي آي، داهوا يك سامانه‌ي هوشمند براي پيشگيري از جرايم در شهر ايجاد كرده است. در اين سامانه، با استفاده از دوربين‌هاي هوشمند، رفتارهاي مشكوك افراد در شهر (مانند خرابكاري، دستبرد و…) شناسايي و به صورت خودكار گزارش مي‌شوند. همچنين با استفاده از اين سامانه، مي‌توان در صورت شناسايي جرم، فوراً از پليس محلي خبر داد.

پروژه‌ي هوشمندسازي پاركينگ: در اين پروژه، داهوا و كريپتو اي آي به همكاري پرداخته و سامانه‌اي براي هوشمندسازي پاركينگ در شهرها ايجاد كرده‌اند. در اين سامانه، با استفاده از سنسورها و دوربين‌هاي هوشمند، مي‌توان ميزان پاركينگ‌هاي خالي در هر منطقه را شناسايي كرده و اين اطلاعات را به مركز كنترل انتقال داد

شركت كريپتو اي آي با همكاري شركت داهوا در حوزه نظارت تصويري و مديريت شهري، سامانه‌اي را با نام “تشخيص تخلف” طراحي كرده است كه به كمك آن افراد مي‌توانند به راحتي تخلفات را در اين حوزه‌ها گزارش دهند و جايزه‌اي را به عنوان پاداش دريافت كنند. اين سامانه با استفاده از تكنولوژي بلاكچين و توكن اتريوم، به افراد امكان مي‌دهد تا با تشخيص تخلفات در حوزه نظارت تصويري و مديريت شهري، توكن اتريوم دريافت كنند.

شهرداري لندن، با همكاري شركت داهوا و كيريپتو اي آي، يك سامانه جديد تصويري راه‌اندازي كرده است كه به كاربران اين امكان را مي‌دهد تا از دوربين‌هاي شهري استفاده كنند و در صورت شناسايي تخلف، توكني را دريافت كنند.

اين سامانه با استفاده از تكنولوژي تشخيص تصوير و هوش مصنوعي، به كاربران اجازه مي‌دهد تا از طريق يك برنامه موبايلي به دوربين‌هاي شهري دسترسي داشته باشند. با استفاده از اين برنامه، كاربران مي‌توانند تخلفاتي مانند پارك خلاف قوانين، آلودگي هوا، اشغال‌گري و… را شناسايي كنند.

با شناسايي تخلف، كاربران توكن‌هايي دريافت مي‌كنند كه به عنوان پاداش براي شناسايي تخلف به آنها اهدا مي‌شوند. اين توكن‌ها قابليت معامله در بازارهاي كريپتوكارنسي را دارند و كاربران مي‌توانند از آنها براي كسب درآمد استفاده كنند.

براي استفاده از اين سامانه، كاربران بايد ابتدا در سايت رسمي ثبت نام كنند و مجوز دسترسي به دوربين‌هاي شهري را دريافت كنند. سپس با استفاده از برنامه موبايلي، كاربران مي‌توانند به دوربين‌هاي شهري دسترسي داشته باشند و در صورت شناسايي تخلف، توكني دريافت كنند.

اين سامانه به دليل استفاده از تكنولوژي پيشرفته، به صورت خودكار تخلفات را شناسايي مي‌كند و كاربران مي‌توانند با ارائه توضيحات بيشتر در مورد تخلف، امتيازات بيشتري كسب كنند.

بعد از ثبت‌نام و دريافت مجوز دسترسي به سامانه‌ي تشخيص تخلف، كاربران مي‌توانند با استفاده از دستگاه‌هاي هوشمند خود، تصاوير و ويدئوهايي كه شامل تخلفات شهري مانند دور ريختن زباله، پارك خودرو در جاي نامناسب، تخريب عمدي و غيره هستند، را ضبط كرده و اين موارد را به سامانه گزارش مي‌دهند.

بعد از ارسال گزارش، سيستم با استفاده از الگوريتم‌هاي هوش مصنوعي و شبكه‌هاي عصبي، تخلفات را تشخيص مي‌دهد و در صورت تاييد، به مسئولين مربوطه اعلام مي‌شود. همچنين، سيستم به صورت خودكار به كاربران جايزه‌ي توكن اعطا مي‌كند كه مي‌تواند براي خريد كالا و خدمات در شركت‌هاي همكار استفاده شود.

با استفاده از سامانه تشخيص تخلف، كاربران به دو صورت درآمد كسب مي‌كنند. ابتدا با ثبت تخلف، جايزه‌ي توكن به آنها اعطا مي‌شود و در مرحله‌ي بعد، با استفاده از اين توكن‌ها، مي‌توانند كالا و خدمات را به ارزاني تهيه كنند.

 

 

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper uغير مجاز مي باشدe, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

منبع :  نمايندگي داهوا قرچك


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۵۳:۱۱ توسط:daneshjo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :