نمايندگي داهوا بجنورد نمايندگي داهوا بجنورد .

نمايندگي داهوا بجنورد

انتقال تصوير دوربين داهوا روي موبايل

انتقال تصوير دستگاه دوربين مداربسته داهوا روي موبايل 

 

 Mobilekomak : يكي از معروف ترين برندهاي دوربين مدار بسته داهوا است كه توانسته با وجود قابليت انتقال تصوير  بر روي موبايل براي دوربين داهوا  بدون نياز به آي پي استاتيك (Static IP)يكي از محبوب ترين هاي اين محصول باشد.تمام دوربين هاي اين شركت داراي قابليت  P2P هستند.با توجه به اين قابليت شمامي توانيد به راحتي در هر نقطه اي را از طريق نرم افزار موبايل ، تبليت و يا كامپيوتر تصاوير را مشاهده كنيد.

در حال حاضر بسياري از شركت ها اقدام به توليد محصولات كپي كرده اند كه مشابه محصولات اصل هستند اما كيفيت و كارايي اينمحصولات اصضل و اورجينال را ندارد . در اين حالت تشخيص اين مورد بسيار سخت است كه بتوان محصول اصل را از محصول كپي و غير اصل تشخيص داد از اين رو خريد دوربين مداربسته از نمايندگي داهوا از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. نمايندگي هاي فعال فروش دوربين داهوا در شهرهاي بزرگ از جمله تهران، كرج، مشهد، اصفهان، شيراز و… محصولات تخصصي داهوا را با گارانتي معتبر و قيمت بسيار مناسب عرضه مي كنند.داهوا پرو قادر است محصولات اصل را همراه با گارانتي و ضمانت خريد به شما تحويل دهد.

 داهوا پرو با هدف رسيدن به جايگاه تخصصي ترين مرجع نقد و بررسي دوربين داهوا همواره در تلاش است كه مشتريان خود را راضي و خشنود كند.همچنين داهوا پرو با كمترين قيمت و كمترين سود محصولات خود را به بازار عرضه مي كند.


 

How to Access System Using IP/Domain via Mobile Application


Description


Dahuawiki : View your recorder and cameras on the go. With Dahua's mobile application IDMSS(IOS) GDMSS(Android) allows you to add Dahua recorders and Dahua IP cameras to the mobile app using the IP address of Dahua devices.

 


Prerequisites                                                                                                                                                                  

 


Smartphone (IOS device or Android)
Cameras/NVR/DVRs User name and Passwords
iDMSS/gDMSS
TCP port must be forwarded on router if viewing off local network .



 

       منبع : نمايندگي داهوا صادقيه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۸:۳۰ توسط:daneshjo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :