نمايندگي داهوا بجنورد نمايندگي داهوا بجنورد .

نمايندگي داهوا بجنورد

نمايندگي دوربين داهوا در اصفهان

نمايندگي دوربين داهوا در اصفهان افتتاح شد

farsi.***press.com : شركت داهوا در ايران داراي نمايندگي است . داهوا يكي از فعال ترينو پيشرو ترين شركتها در توليد محصولات نظارتي و محافظتي است كه محصولات خود را همواره با بالا ترين كيفيت و بالارتين سطح استاندارد به مشتريان خود عرضه مي كند. شركت داهوا در سال 2001 در كشور چين شروع به فعاليت كرد و كمتر از چند سال توانست در تمام كشور هاي جهان نمايندگي داير كند و 16 هزار كارمند را براي شركت هاي خود استخدام كند.

اين شركت امروزه در 180 كشور دنيا و با 54 نمايندگي فعال و 2100 ثبت اختراع توانسته يكي از رتبه هاي برتر در عرصه توليد محصولات نظارتي و محافظتي را به خود اختصاص دهد.

Dahua.pro يكي از مراجع فروش و تحليل دوربين داهوا است كه مي تواند به مشتريان در زمان خريد و انتخاب محصول كمك شاياني نمايد. داهوا پرو با ارائه محصولات با كيفيت و كمتر از قيمت واقعي توانسته محصولات خود را به مشتريان عرضه نمايد . داهوا پرو با هدف ارائه مشاوره حرفه اي و رايگان به مشتريان گرامي داير گرديده و به طور اختصاصي با هدف نقد و بررسي و فروش دوربين مداربسته داهوا شروع به فعاليت نموده است.

معرفي مراكز خريد اصفهان

jabama.com : سومين شهر پرجمعيت ايران بعد از تهران و مشهد، شهر اصفهان بوده كه مركز استان اصفهان هم محسوب مي‌شود. اصفهان به دليل داشتن آثار تاريخي، جاهاي ديدني و جاذبه‌هاي گردشگري زياد، مورد توجه بسياري از مسافران و گردشگران قرار گرفته است، به همين خاطر سالانه پذيراي مهمانان بسيار زيادي است. همواره يكي از لذت‌بخش‌ترين لحظات سفر را مي‌توان گشت و گذار در مراكز خريد دانست، بنابراين آشنايي با مراكز خريد مختلف پيش از سفر مي‌تواند در شناخت بيشتر شما موثر باشد. در ادامه به معرفي و بررسي كامل ۱۸ مورد از مراكز خريد اصفهان خواهيم پرداخت.

۱مركز خريد سيتي سنتر

يكي از مدرن‌ترين و شيك‌ترين مراكز خريد اصفهان را مي‌توان مجتمع تجاري – تفريحي سيتي سنتر معرفي كرد. اين مركز خريد شامل ۷ طبقه بوده كه به ترتيب دو طبقه اول آن را پاركينگ با ظرفيت اختصاصي ۵۵۰۰ خودرو، سه طبقه بالاي آن را واحدهاي تجاري و دو طبقه آخر را سالن سينما، سالن ورزشي، رستوران، فود كورت و شهر بازي تشكيل مي‌دهند.

اجاره اقامتگاه سنتي در مركز

جالب است بدانيد كه شهر بازي موجود در اين مركز خريد، بزرگترين شهر بازي سرپوشيده خاورميانه به شمار مي‌رود. سيتي سنتر داراي بيش از ۲۰۰۰ برند محصولات مختلف بوده و كالاهاي متعددي اعم از پوشاك، لوازم آرايشي و بهداشتي، لوازم ورزشي، اسباب بازي، كيف و كفش، لوازم تحرير و ساير وسايل را در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد. بد نيست بدانيد كه مركز خريد سيتي سنتر كمي دور از شهر قرار دارد، اما داراي محصولات متنوعي است، بنابراين موجب خستگي شما نخواهد شد. تمامي اجناس موجود در اين مجتمع باكيفيت بوده و در عين حال از قيمت مناسبي هم برخوردارند، اما اگر قصد خريد مانتو يا پوشاك مردانه را داريد، سيتي سنتر بهترين انتخاب براي شما به شمار مي‌رود.

 

بهتر است بدانيد كه نماي ظاهري اين مركز خريد بسيار زيبا و چشمگير بوده و فضاي بسيار بزرگي دارد. لازم به ذكر است كه مركز خريد سيتي سنتر را مي‌توان در زمره حراجي هاي اصفهان به حساب آورد، زيرا برخي از روزهاي سال در اين مركز خريد، حراج و فروش ويژه برگزار خواهد شد. در سفر خود به اصفهان حتما براي خريد محصولات مورد نياز خود و سوغات، از مركز خريد سيتي سنتر ديدن كنيد.

منبع : نمايندگي داهوا زاهدان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۷:۴۷ توسط:daneshjo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :